Google je najavio da će pojačati kontrolu oglašivača na toj platformi u okviru napora da se eliminišu prevare zbog pandemije koronavirusa.

Inicijativa je uslijedila zbog sve veće zabrinutosti u vezi sa reklamiranjem lažnih lijekova protiv koronavirusa.

Google će početi da provjerava oglašivače najprije u Sjedinjenim Državama, a potom i širom svijeta.

“U okviru ove inicijative, oglašivači će morati da slijede program provjere za kupovinu oglasnog prostora na našoj mreži”, rekao je zvaničnik Googlea John Canfield.

On je precizirao da će oglašivači morati da daju lične podatke, podatke preduzeća i ostale informacije koje potvrđuju njihov identitet i zemlju u kojoj rade.

“Ta promjena će omogućiti ljudima da lakše shvate ko stoji iza reklame koju vide na Googleu”, rekao je Canfield.

Google je još 2018. godine uveo provjeravanje političkih oglašivača od kojih je tražio da naznače gdje se tačno nalaze.