Pozicionirati Trebinje na svjetskoj mapi atraktivnih turističkih destinacija je osnovni cilj Strategije razvoja turizma ovog grada do 2030. godine.

https://youtu.be/-6OmBTGSdIs

Prioritet strategije je iskoristiti ključni resurs Trebinja, a to je geografska pozicija. Trebinje je pozicionirano između Mostara, Dubrovnika i crnogorskog primorja, područja koja obiluju kulturno-istorijskim spomenicima, a mnoga od njih su pod zaštitom UNESCO-a.

SINIŠA TOPALOVIĆ, partner konsultantske kuće “Horvat”, Zagreb

“Što je zaista fascinantno u slučaju Trebinja je bogatstvo reljefa. Taj krajobraz koji ovdje postoji -od planine rijeke, doline, plodnih polja, sve to pruža jedinstvenu scenografiju za razvoj aktivnog turizma”, rekao je Topalović.

Cilj je u narednom periodu razviti sve oblike turističke ponude.

“Od biciklizma, hodanja, šetanja, uphil, down-hil, zip-line, paint ball, zmajarenja, padobrana – dakle cijeli niz, cijeli splet mogućih aktivnosti. U ovom trenutku neke stvari se događaju”, dodao je Topalović.

MARKO RADIĆ, direktor Turističke organizacije Trebinja

“Strateški ćemo razvijati jednu po jednu stvar i djelovati kroz samu Strategiju na unapeđenju cijelokupne turističke ponude Grada Trebinja i valorizaciji svega onoga što je do sada bio potencijal, a što će u narednom periodu biti sastavni dio turističke ponude”, kazao je Radić.

Namjera Strategije je oživjeti turizam u Trebinju tokom cijele godine, ne samo u ljetnom periodu. Predviđanja su da će 2030. Trebinje biti visoko konkurentno turističko odredište.