Električni trotineti zanimljiv su, praktičan, ali i ekološki isplativ vid alternativnog gradskog prevoza. Ukoliko koristimo trotinet, onda smo i učesnici u saobraćaju, međutim, kako Zakon o bezbjednosti saobraćaja tretira ovo prevozno sredstvo?

Zakon još ne poznaje termin “trotinet” niti je regulisao njegovu upotrebu. Radna grupa pri Ministarstvu prometa i komunikacija Bosne i Hercegovine radi na izradi izmjena i dopuna Zakona. Koje bitne propise o trotinetima treba donijeti?

ZORAN ANDRIĆ, Ministarstvo prometa i komunikacija BiH

“Ono što je bitno jeste maksimalna brzina kretanja kod takvih vozila, bitna je snaga motora kojim se pokreće taj trotinet. Pripremili smo odgovarajuće izmjene i dopune propisa. Ono o čemu ćemo u okviru radne grupe povesti diskusiju jesu novčane kazne – ako neko ne koristi trotinet u skladu sa propisanim odredbama i, naravno, način na koji se takva vožnja osigurava u saobraćaju, u skladu sa važećim zakonima koje imamo u Bosni i Hercegovini, kada je u pitanju obavezno osiguranje od autodgovornosti. Na određeni način moramo posvetiti pažnju osiguranju takvih vozila, odnosno, svjesni smo da i takva vozila mogu učestvovati u saobraćajnim nezgodama, mogu izazvati saobraćajnu nezgodu.”

Trotineti na ulicama su postali svakodnevna pojava, a kako građani na to gledaju i da li im se ovaj vid prevoza dopada možete pogledati u nastavku.