Infekcija koronavirusom za nepunih mjesec dana trajanja nove školske godine nije zaobišla ni učenike ni nastavni kadar. Međutim, epidemiološke mjere promijenile su uobičajenu atmosferu.

Provjerili smo kako se učenici snalaze u novim okolnostima.

U srednjoj školi “28.juni” u Istočnom Sarajevu više od 600 učenika podijeljeno je umjesto u dvije u četiri smjene. Vannastavne aktivnosti održavaju se online.

“Poštuju se preporuke ministarstva. Svi časovi traju 20 minuta, učenici su podijeljeni u dvije grupe i nema kabinetske nastave. U školama se nalaze dezinfekciona sredstva. Pauza između grupa je po 15 minuta, dovoljno da naše žene očiste učionice i dezinfikuju učionice”, pojašnjava Marija Ikonić, dežurni nastavnik u Srednjoj školi “28. juni” Istočno Sarajevo.

Učenici tokom boravka u školi na času, ali i za vrijeme kretanja po školskim hodnicima moraju nositi maske.

“Meni nije uopće teško sjediti sa maskom zato što mnogi medicinski profesionalci to čitav dan rade, ali je problem što u zatvorenom prostoru to nam neće pomoći i za 20 minuta nastave nećemo ništa naučiti”, kaže jedan od učenika.

Mjere su uglavnom slične za sve škole. Druga gimnazija u Sarajevu nastavu je organizirala za prve i četvrte razrede podijeljene također u grupe. Jedna grupa učenika ide jednu sedmicu u školu, a druga grupa nastavu pohađa online, pa obrnuto.

Međutim i pored vanrednih okolnosti ova škola zabilježila je dobre rezultate na online takmičenjima.

“Mi smo se u ovim vanrednim situacijama okitili sa četiri medalje i top iz informatike nakon 15 godina iz matematike nakoj 10 godina”, kazao je direktor Druge gimnazije Sarajevo Seid Alibegović.

I pored poduzetih epidemiloških mjera od početka školske godine, infekcija koronavirusa nije zaobišla ni školsku djecu. Ipak, epidemiološka situacija je, tvrdi Goran Čerkez iz federalnog ministarstva zdravstva, zadovoljavajuća.

“To naravno ne znači da nemamo ni oboljelih profesora ni đaka. Mi imamo to i to će se redovno
dešavati, međutim to je pod onom kontrolom gdje nam još ne ispadaju škole iz nastavnog procesa”, izjavio je Čerkez.

Bez obzira na sve, škola više nije ista jer nedostaje onaj dječiji žamor i sve je nekako tiho.