“Historijski sporazum”, kako se naziva nedavno potpisani sporazum između Vlade Kantona Sarajevo i Uprave GRAS-a o poslovanju ovog preduzeća, trebao bi riješiti nagomilane probleme. Između ostalog dugovanja GRAS-a Upravi za indirektno oporezivanje u iznosu većem od 30 miliona KM, više od 90 Poreznoj upravi Federacije BiH i 20 miliona duga radnicima GRAS-a. Problem predstavlja i malo vozila i loša tramvajska pruga.

Obustave sarajevskog tramvajskog saobraćaja na pragu su da postanu svakodnevnica. Najčešći razlozi su oštećenje šina, kao što je i jutros bio slučaj u naselju Nedžarići, ali ni nestanci struje nisu nepoznanica. Sve najviše osjete građani, naročito kada moraju presjedati u autobuse, što je trenutno svakodnevnica dok traje rekonstrukcija tramvajske “S” krivine ispred Zemaljskog muzeja. Iz Sindikata ovog preduzeća kažu da prvo treba ispraviti greške u potpisanom sporazumu, jer su se tvrde pojavili oprečni stavovi onih koji su potpisali ovaj sporazum koji se tiče zainteresovanih strana.

Iz ministarstva saobraćaja KS podsjećaju da su prethodne Vlade poduzimale mjere za spašavanje Grasa, te da su to bile milionske investicije. Uvjereni su da će GRAS konačno novim sporazumom vratiti licencu prevoznika.

Iz Uprave GRAS-a podsjećaju da su dugovi narasli na više od 300 miliona KM. Prethodne Vlade okrivljuju za sunovrat u preduzeću.

Iz Sindikata GRAS-a poručuju da u slučaju viška radnika, niko neće biti otpušten, nego će biti penzionisan onaj ko bude ispunjavao uslove ili će se gledati da dobije drugo radno mjesto.