Pod naslovom „Splitu s ljubavlju”, sinoć je u Muzeju grada Splita otvorena zajednička izložba Adina i Mije Hebib. Umjetnički dvojac, otac i kćerka, predstavili su slike i unikatni nakit.

Splitskom izložbom Adin Hebib je obilježio 40 godina umjetničkog stvaralaštva, a upriličena je na 65. rodjendan ovog likovnog umjetnika. Želja i najava da ponovo izlaže sa kćerkom Mijom, nije realizirana do kraja, pa se Mija prisutnima obratila video porukom. Tek djelić njenih radova je vidjen, korona virus umiješao je svoje prste.

ADIN HEBIB, slikar

“Velika je čast izlagati u muzeju Grada Splita. Ovo je prostor za povremene izložbe koji se samo daje ljudima koje oni priznaju kao velike umjetnike. Zato mi je velika čast što su se Branka Brekalo i Ministarstvo kulture opredjelili za ovu izložbu, mene i moje kćerke”, rekao je Hebib.

Važnost ovakvih kulturnih dogadjaja sadržana je i u činjenici o potrebi kulturne saradnje dvije susjedne zemlje.

IVANA VIĐAK – BJEDOV, Odjel za kulturu Grada Splita

“Ja sam imala privilegiju da budem domaćin jedne ovako velike izložbe koju smo radili u Skoplju. Ja sam tada bila ambasador BiH u Sjevernoj Makedoniji i od tog momenta je počelo zaista jedno veliko prijateljstvo između gospodina, našeg velikog slikara, Adina Hebiba i mene”, kazala je Viđak-Bjekov.

U Muzeju grada Splita Hebib je izložio radove iz različitih perioda duge umjetničke karijere. A propitivanje vremena kroz paletu tema i motiva, zajednička je zadaća svakog umjetnika.

BRANKA BREKALO, direktorica Muzeja Grada Splita

“Prepoznavanje vremena je logično ljudskome biću, posebno onom kreativnom, jer ljudi prepoznaju umjetnost kao sastavni dio svoga života otkada i postoje kao ljudska bića. Oni utiskuju svoje tragove i svoje postojanje, i odnose se prema umjetnosti koju i koji put ne osvještavaju kao takvu na angažovani način”, objasnila je Brekalo.

Kao loša slutnja da kulturnih dogadjaja u dogledno vrijeme beće biti nigdje u Evropi, zbog počasti korona virusa, sinoćnja izložba je bila prava svečansot/radost gledatelja i posjetitelja.