Milorad Dodik, srpski član Predsjedništva BiH, podnio je tužbu za klevetu protiv Davora Dragičevića, oca ubijenog 21-godišnjeg Davida Dragičevića iz Banjaluke. Osim Dragičevića, Dodik je tužio i beogradski nedjeljnik NIN, kao i Izdavača NIN-a Ringijer Aksel Špringer.

Na stranici “Pravda za Davida” je objavljeno da Dodik traži 6.000 konvertibilnih maraka odštete.

Uvidom u tužbu koja je objavljena na toj stranici vidi se da je tužba datirana na 19. juni 2019. godine, a povod je intervju koji je Dragičević dao nedjeljniku NIN 21. marta 2019. Na stranici “Pravda za Davida” navedeno je da je advokat Dragan Tolimir u avgustu prošle godine izvršio uvid u sve predmete koji se vode protiv Davora Dragičevića, te da ova tužba tada nije postojala.

“Očigledno je da je tužba podnesena poslije avgusta ili se radi o prikrivanju tužbe od Tužilaštva. U ovom slučaju može lako doći do presude u korist tužitelja, jer su tuženi i njegov advokat propustili navodna zakazana rošišta. Međutim, advokat Dragan Tolimir je poduzeo određene pravne radnje kako do toga ne bi došlo”, naveli su iz “Pravde za Davida”.

Dodali su da će advokat predložiti sudu saslušanje svih policijskih službenika, koji su povezani sa slučajem ubistva Davida Dragičevića, ministra unutrašnjih poslova Dragana Lukača lično, kao i svih onih koji su organizovali spornu konferenciju za novinare 26. marta 2018. na kojoj je, kako navode, pokojni David Dragičević kriminalizovan, nazvan lopovom i narkomanom, a njegova smrt označena kao zades, da bi kasnije bila pokrenuta istraga o njegovom ubistvu.

“Smatramo da je tužba pokrenuta kako bi se Davoru Dragičeviću dodatno otežao postupak koji se protiv njega već vodi, a koji su pokrenuli Dragan Lukač, Darko Ilić i Darko Ćulum u 2018. godini”, navodi se na stranici “Pravda za Davida”.

Darko Ilić je bivši načelnik Uprave za organizovani kriminal Ministarstva unutrašnjih poslova Repubike Srpske (RS), a Darko Ćulum, bivši direktor Policije RS je aktuelni direktor Agencije za istrage i zaštitu BiH (SIPA).

Oni u tužbenom zahtjevu traže da im Davor Dragičević isplati po osam hiljada konvertibilnih maraka za navodnu klevetu.