Devet godina nakon što je izrađen o trošku Evropske komisije, u Tuzli je prezentovan projekat modernizacije dijela magistralnog pravca Tuzla-Sarajevo. Gradnja zaobilaznice oko Živinica, trebala bi početi polovinom naredne godine.

Prezentirani projekat dio je šire zamisli o modernicaciji cestovnog pravaca Tuzla- Sarajevo, započetog prije devet godina na prevoju Karaula. Dionica Šićki Bord – Đurđevik, mjereno frekvencijom saobraćaja, odavno zahtijeva gradnju auto puta. Projekat međutim ponovo predviđa gradnju saobraćajanice u kategoriji magistralne ceste, koja bi zaobilazila naselja Husisno i Ljubače, Grad Živinice i Đurđevik, ukupne dužine nepunih 17 kilometara.

DENIJAL TULUMOVIĆ, premijer

Čitav Tuzlanski kanton je u svojevrsnoj saobraćajnoj blokadi, i to je jedan od razloga što smo krenuli i prije nego što smo imenovani za predstavnike vlade u jednu ovaku kampanju, i uspjeli smo da dobijemo sredstva sa Vlade FBiH.

Ukupna cijena projekta iznosi 146,3 miliona maraka. Zvaničnici Tuzlanskog kanota su u odbranu ozbiljnosti projekata naglašavali navodno već doznačenia sredstva Federalne vlade, dovoljna za početak radova polovinom naredne godine.

EDIN BUŠEVAC, ministar prometa i trgovine TK

Znate da smo dobili četrdeset miliona iz dobitit javnih preduzeća, što će biti dovoljno za iduću akobogda, nadam se da ćemo početi, polovinom iduće godine, a ostatak novca ćemo gledati da dobijemo putem kredita.

LJUBO PRAVDIĆ, direktor JP Ceste Federacije

Vlada će sigurno nastavitit sa ulaganjem, u ovu dionicu jer je ovo po prometu jedna od najopterećenijih dionica u Federaciji, znači ima preko petnaest tisuća vozila PGD prosječno.

Dionica Šićki Brod-Đurđevik podrazumijeva i jedan tunel, od Bosanske Poljane do naselja Cerik, te Most na Spreči, a cijela trasa je ocijenjena ne naročito zahtjevnom. Iako su slični projekti najavljivani i prije 18 godina, a da nije uradjeno višta, na novinarska nije bilo argumentovanih objašnjenja.