Turistička organizacija Trebinja danas je pokrenula promotivnu kampanju “I ovog ljeta – Trebinje te čeka”, čiji je cilj promocija ponude grada na regionalnom turističkom tržištu, sa posebnim fokusom na Srbiju, Crnu Goru i BiH.

S ciljem boljeg pozicioniranja Trebinja za naredna dva mjeseca zakupljeni su reklamni bilbordi, “siti lajt” displeji i platforme, te ostale oglasne površine u većim gradovima Srbije, Crne Gore i BiH.

Iz Turističke organizacije su naveli da je kreirano više multimedijalnih sadržaja kojim će se putem digitalnih kanala komunikacije direktno doći do većine potencijalnih turista, a poseban osvrt biće stavljen na reklamiranje putem “Gugla”, društvenih mreža i ostalih internet kanala i medija.

Posebno zanimljiv dio kampanje, kako se navodi u saopštenju, odnosi se na kreirane promotivne video-spotove u okviru kojih se turistička ponuda Trebinja potencijalnim gostima prezentuje tipski i segmentirano, putem opšteg videa i onih posvećenim kulturi i istoriji, vinu i gastronomiji i avanturi.

Navedeni promo-spotovi će, kako je najavljeno, osim internet promocije, u svrhu reklamiranja, biti plasirani na komercijalnim televizijskim stanicama u Srbiji, Crnoj Gori i BiH.

Kampanjom je predviđeno i više aktivnosti u vezi sa medijskim predstavljanjem, te promocije i prezentacije na ciljanim tržištima, ali i organizacija studijskih posjeta novinara iz zemalja okruženja, kao i snimanja putopisnih emisija i serijala.

Kampanja je kreirana u saradnji sa kompanijom “Kontent medija” iz Banjaluke, a planirano je da traje do zaključenja ljetnje turističke sezone.