Američka multinacionalna tehnološka kompanija Amazon u četvrtom kvartalu 2020. godine ostvarila je prodaju koja je premašila 100 milijardi dolara, prvi put u istoriji te kompanije, navodi se u izvještaju o finansijskim rezultatima.

Kompanija za e-trgovinu saopćila je da je neto prodaja porasla za 43,7 posto na 125,6 milijardi dolara u četvrtom kvartalu prošle godine, u odnosu na prodaju od 87,4 milijarde dolara iz istog perioda prethodne godine.

Rastu prodaje, kako se navodi, najviše su doprinijeli povećanje internetske kupovine tokom pandemije koronavirusa i praznika.

Neto prodaja Amazona za cijelu 2020. porasla je za 37,6 posto na 386 milijardi dolara, sa 280,5 milijardi iz 2019. godine.

Neto prihodi kompanije su porasli za 118 posto na 7,2 milijarde dolara u periodu od oktobra do decembra prošle godine, a ukupna zarada dostigla je 21,3 milijarde tokom cijele 2020, u odnosu na 11,6 milijardi iz 2019, što predstavlja rast od 83,6 posto.

Milioni ljudi u Sjedinjenim Državama i širom svijeta okrenuli su se kupovini putem interneta od marta prošle godine, kada su uvedene stroge mjere karantine i boravka u domovima zbog širenja pandemije koronavirusa.

Iz Amazona su naveli da procjenjuju da će neto prodaja kompanije iznositi između 100 i 106 milijardi dolara u prvom kvartalu ove godine, što bi bio rast između 33 i 40 posto u odnosu na prvi kvartal 2020.