Њемачки произвођач аутомобила БМW склопио је стратешко партнерство са кинеским технолошким џином Алибабом.

Партнерство предвиђа сарадњу на брендирању, маркетингу, услугама и информационој технологији.

Циљ партнерства је спровођење стратегије дигитализације у цијелом пословном процесу БМW-а која би требало да обухвати и дистрибутере, показује меморандум о разумијевању.

БМW ће тако постати први произвођач аутомобила који ће користити Алибабин пословни оперативни систем (АБОС), а двије компаније ће заједнички покренути и прво интернет предузеће за продају и услуге, преноси Пословни.хр.

Купци ће убудуће путем интернета моћи да купују БМW и МИНИ возила и резервишу услуге пробне вожње, поправка и одржавања, а уз потпору система АБОС њемачки произвођач и његови овлаштени дистрибутери ће убрзати и дигиталну трансформацију мреже у Кини.