На градилишту Пељешког моста досад је монтирано 79 сегмената челичне распонске конструкције чија је укупна дужина 1246,4 метра. То значи да је између копна и полуотока већ постављено више од половице моста, укупне дужине 2,4 километра, пише Вечерњи лист.

Према подацима Хрватских цеста, укупна дужина тих 79 сегмената износи 52 посто дужине моста. Ти сегменти монтирани су на оба упорњака и свих 12 ступова моста, али још нису сви међусобно повезани. Што се тиче укупне дужине моста који је спојен с копна и с пељешке стране, у ХЦ-у кажу да је, гледајући од обале у континуитету, до сада с копнене стране спојено 320 метара моста, а с пељешке 212 метара. Да би мост спојио копно и Пељешац, монтират ће се и заварити укупно 165 сегмената челичне носиве конструкције.

Лист пише како је досад на градилишту подигнуто и монтирано 48 посто тих сегмената, односно већ споменутих 79.

Што се тиче долазака бродова из Кине с дијеловима за Пељешки мост, предзадња таква испорука стигла је овог мјесеца када је на градилиште испоручено укупно 38 нових сегмената. У ХЦ-у кажу да се с тим сегментима на градилишту тренутачно налази укупно 141 сегмент од предвиђених 165, а то значи да ће у задњој испоруци, која би требала бити извршена 24. свибња, из Кине бити довезена посљедња 24 сегмента. Задњи сегмент на мосту требао би бити постављен до почетка листопада.

Истодобно с радовима на мосту пуном паром граде се и приступне цесте.

У ХЦ-у кажу да ти радови теку према плану па се тако већ овог тједна очекује пробијање другог тунела Каменице, дугог 499 метара.

На стонској обилазници напредују земљани радови на првих девет километара трасе, као и армирано-бетонски радови на вијадукту Прапратно и мосту Стон.

Такођер, пробијено је 0,8 од 1,2 километра тунела Полаковица те 0,3 од 1,2 километра тунела Супава. Мост Стон с обје стране настављат ће се изравно на та два тунела.