Туристичка организација Требиња данас је покренула промотивну кампању “И овог љета – Требиње те чека”, чији је циљ промоција понуде града на регионалном туристичком тржишту, са посебним фокусом на Србију, Црну Гору и БиХ.

С циљем бољег позиционирања Требиња за наредна два мјесеца закупљени су рекламни билборди, “сити лајт” дисплеји и платформе, те остале огласне површине у већим градовима Србије, Црне Горе и БиХ.

Из Туристичке организације су навели да је креирано више мултимедијалних садржаја којим ће се путем дигиталних канала комуникације директно доћи до већине потенцијалних туриста, а посебан осврт биће стављен на рекламирање путем “Гугла”, друштвених мрежа и осталих интернет канала и медија.

Посебно занимљив дио кампање, како се наводи у саопштењу, односи се на креиране промотивне видео-спотове у оквиру којих се туристичка понуда Требиња потенцијалним гостима презентује типски и сегментирано, путем општег видеа и оних посвећеним култури и историји, вину и гастрономији и авантури.

Наведени промо-спотови ће, како је најављено, осим интернет промоције, у сврху рекламирања, бити пласирани на комерцијалним телевизијским станицама у Србији, Црној Гори и БиХ.

Кампањом је предвиђено и више активности у вези са медијским представљањем, те промоције и презентације на циљаним тржиштима, али и организација студијских посјета новинара из земаља окружења, као и снимања путописних емисија и серијала.

Кампања је креирана у сарадњи са компанијом “Контент медија” из Бањалуке, а планирано је да траје до закључења љетње туристичке сезоне.