Град Бања Лука увео је нови сервис намијењен грађанима путем примјене „чет бота“ на Виберу.

Уз помоћ ове апликације, градска администрација још је доступнија грађанима, пошто ће корисници вибера имати могућност да путем „чет бота“ на једноставан и ефикасан начин дођу до потребних информација о свим сервисима и услугама Градске управе.

Градоначелник Игор Радојичић је нагласио да је и у десетогодишњој Стратегији развоја града једна од четири фокусне области – област паметних градова, савремених трендова у локалној самоуправи и развој модерних технологија и дигитализација.

“Чет бот“ налази се унутар Вибер заједнице Града Бања Лука и пружа могућност како постојећим, тако и новим корисницима да на једноставан и брз начин добију све потребне информације о услугама које пружа администрација.

Примјеном „чет бота“ на Виберу омогућена је директна комуникација између корисника и пружаоца услуге, без људског посредовања. “Разговор” се одвија један на један и у потпуности је заштићен и безбједан, апсолутно поштујући приватност података саговорника.

Унапређење постојеће Вибер заједнице града Бање Луке финансијски је подржала компанија „Проинтер ИТСС“.