Zanimljlivu priču donosimo iz Lukavca. Praktičnu frizersku obuku učenici su pretvorili u humanitarne svrhe.

Riječ je o projektu „Što mogu drugi, mogu i ja “, čija realizacija je okončana svečanim otvaranjem salona. Usluge friziranja pružaju i najranjivijoj populaciji.

S ciljem sticanja znanja i bržeg zaposlenja nakon školovanja, učenici u mješovitoj školi u Lukavcu, poput svih ostalih, imaju i obuku. No, u ovoj školi se odvija na nesvakidašnji način. Naime, usluge pružaju prijateljima, članovima raznih udruženja, ali i djeci sa poteškoćama u razvoju.

DIJANA VAREŠKIĆ, učenica

„Kad vidite onaj osmijeh na licima, onda i vama srce bude ogromno.“

JASMINA MUJKIĆ, učenica

„Ovaj frizerski salon meni znači mnogo jer ona nama svima daje hljeb u ruke polije našeg završenog školovanja, kada budemo tražili svoj posao.“

NERMIN MUSTAJBAŠIĆ, pedagog u JU Ekonomsko-hemijska škola, Lukavac

„Veoma je u današnje vrijeme bitno razvijati humanost, solidarnost i altruizam. Toga nam dosta fali. Vidimo različite internetske portale koji šire mržnju i slično, i ova druga priča ima pozitivnu stranu.“

Cilj obuke je stručno osposobljavanje i usavršavanje odraslih osoba s fokusom na žene radi lakše integracije na tržište rada. Također, sve se radi u saradnji sa Zavodom za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u razvoju.

SELMA HODžIĆ, Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u razvoju, Tuzla

„Uspostavila se komunikcija i među saradnicima koji su uposleni u obje ove škole i na nekakav način lagan, spontan razvijamo inkluziju, jačamo svijest. ustvari, djeca su se međusobno i upoznala.“

Direktorica škole napominje da su u ovoj ustanovi realizovane i mnoge druge aktivnosti humanitarnog karaktera , te da je svaki mladi čovjek važan.

Foto: BHRT/Mirela Bektić

MERLINA IMAMOVIĆ, direktorica u JU Ekonomsko-hemijska škola, Lukavac

„Ako vam kažem da je prije pet godina ovu školu pohađalo 670 učenika, a da danas imamo 306 učenika, onda je to poražavajući podatak o kojem bi trebali svi da se zamislimo.“

„Iako nastavu pohađaju u zgradi koja je izgrađena 60-tih godina prošlog vijeka, a dio renoviran tek prošle godine, učenici daju maksimum kako bi pomogli, ne samo sebi, nego i onima kojima je potrebna njihova pomoć.