Gošća BHRT-a bila je ministrica nauke i prosvjete RS Natalija Trivić. Govorila je o kraju školske godine za osnovce i srednjoškolce, polaganju i ocjenjivanju, Ministrica je posebno istakla dobro iskustvo u nasztvai na daljinu, kako nastavnika i učetelja, tako i djece.

BHRT: Kako ministrica ocjenjuje model nastave na daljinu?

Mogu reći da su svi u sistemu obrazovanja, i učitelji i nastavnici, i rukovodioci i učenici i roditelji, uspješno priveli kraju školsku godinu.

BHRT: Kako će izgledati upisi u osnvone i srednje škole, a kako mature?

Što se tiče samih maturskih ispita oni su predviđeni digitalnim putem . Vlada RS je upravo donijela naredbu o izmjeni školskog kalendara i bilo je potrebno upravo zbog nastave na daljinu. Evo već oko 20. maja završavaju mature u osnovnim, a u srednjih školama matura, i završetak svih drugih razreda je oko 17. juna Na kraju školske godine zaključuju se ocjene. Baziraće s na tome da će jedna ocjena biti uzeta sa polugodišta, tj. ostvarana je prije pojave korovirusa i druga ocjena nastave na daljinu. Na osnovu ovih ocjena biće zaključena konačna. Ako nema dovoljno ocjena biće ocijenjen na drugi način, i tako će se zaključiti ocjene u osnovnih i srednj skolama. Mi ostavljamo otvoreno za sve đake koji misle da su oštećeni ocjenama imamju mogućnost da polažu predmete pred komisijama uz poštovanje mjera zaštite

BHRT: Da li će ostati nastava na daljinu, ili dio i nakon virusa korona?

Moramo ostaviti model tradicionalnog izvođenja nastave, ali isto tako i upotrijebiti novu tehnologiju. Morate znati da oko 80 posto zaposlenih u oblasti obrazovanja u RS, osnovnih i srednjih škola su prosječne starosti između 30 i 40 godina, i to dovoljno govorida su se ti ljudi školovali uz nove tehnologije. Upravo se to dobro pokazalo u nastavi na daljinu. A učenici od malih nogu koriste nove tehnologije.

BHRT: Možemo li govoriti o vremenu i povratku đaka u škole?

Nadam se da se početkom septembra vidimo u klupama, i da će djeca konačno moći da se susretnu sa drugarima, kao i to da ćemo se relaksirano ponašati u smislu pritiska koji, htjeli mi to ili ne priznati, imaju i učenci.