Večeras će se ugraditi posljednjih 18 metara rasponske konstrukcije Pelješkog mosta, čime će se hrvatski jug povezati s ostatkom zemlje. Most dug 2,4 kilometra u promet bi trebao biti pušten na proljeće.

“Večeras u 23 sata će, naime, biti postavljen posljednji segment čelične rasponske konstrukcije Pelješkog mosta koji će spojiti kopno od mjesta Komarne s Brijestom na poluotoku Pelješcu. Iako vozila neće do juna sljedeće godine prelaziti novim mostom, večerašnje spajanje njegove konstrukcije bit će jedan do najvažnijih datuma u kalendaru ovoga”, kazao je hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Budući da će nakon puštanja u promet biti smanjena gužva na Graničnom prelazu, ali i kroz Neum, moguće je očekivati smanjenje ekonomskih prihoda u tom jedinom bh. gradu s izlaskom na more.

Velebna konstrukcija premostit će Malostonski zaljev i kad sa završnim radovima i dovršetkom pristupnih cesta bude u cijelosti dovršen, bit će to – nakon izgradnje autoceste od Zagreba do Splita – najveći građevinski pothvat otkako je samostalne Hrvatske.

U aprilu 2018. godine potpisan je ugovor težak pola milijarde eura, od čega je Europska unija dala čak 85 posto. Ugovorom je izgradnja povjerena kineskom konzorciju China Road and Bridge Corporation (CRBC), jednim od globalno najvećih i najiskusnijih u takvim poslovima. Bio je to ujedno prvi takav projekt neke kineske kompanije na tlu Europske unije.