Riječ je o Folksvagenu, koji se uz to zove Lamando. Suštinski radi se o elegantnijoj verziji Sagitara (Džeta van Kine). Drugim riječima, Lamando je za Džetu ono što je Arteon za Pasat, samo segment ispod. Originalni model je debitovao 2014., kao proizvod zajedničkog poduhvata između SAIC-a i VW-a, sada se bliži drugoj generaciji.

Fotografije eksterijera vozila je objavilo Ministarstvo industrije i informacionih tehnologija Kine, kao dio procesa homologacije. Lamando dobija potpuno novi izgled za 2022., usvajajući “smiješeće lice”, koje podsjeća na drugu generaciju Mazde3. Što se farova tiče, čini se da su pronašli inspiraciju u električnim ID modelima njemačke marke, i nimalo ne izgledaju loše.

Fotografije prikazuju Lamando u različitim specifikacijama, uključujući i perjanicu koju odlikuje tandem završetaka izduvne cijevi. Zadnja signalna grupa pune širine neodoljivo podsjeća na rješenje primjenjeno na Pežou 508. Druga generacija kineskog VW-a će imati iskošeniji zadnji dio, tako da ne bi bilo neobično da se iz sedana transformiše u “liftbek”.

Nažalost, prikaza enterijera još uvijek nema, prenose vrele gume.

Novi Lamando je dugačak 4.784 milimetara, širok 1.831 i visok 1.469 milimetara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.731 milimetar, što ga čini značajno manjim od Arteona, dostupnog u Kini pod CC oznakom. Motor je naravno 1.5 TSI sa 150 konja.

Baš kao što je slučaj s odlazećom generacijom, novi Lamando će po svemu sudeći ostati rezervisan isključivo za kinesko tržište, koje još uvijek gaji naklonost prema sedanima.