Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” i ove godine obilježava Zlatni septembar – mjesec podizanja svijesti o dječijem raku nizom aktivnosti u mjesecu septembru pod sloganom “Budi zlatan”.

Zlatni septembar se približava finišu i tim povodom, uz poštivanje epidemioloških mjera na sprečavanju širenja zaraze koronavirusa, organizovan je događaj u Sarajevu.

Infopultovi sa zlatnim maskama i zlatnim vrpcama te instalacija zlatnih balona postavljeni su na platou ispred i unutar trgovačkog centra Sarajevo City Centar (SCC), a građani imaju priliku informisati se o dječijem raku, problemima s kojima se susreću, ali i da kupovinom zlatne vrpce i posebno dizajnirane zlatne maske pruže podršku djeci oboljeloj od raka.

“Borba koju prolaze mališani oboljeli od raka, ali i njihove porodice, je mukotrpna, teška i duga, a nerijetko nakon izlječenja prisutne su i brojne posljedice samog liječenja s kojima se moraju nositi. Upravo tokom ovog, nama bitnog, mjeseca želimo ukazati na probleme s kojima se susreću mališani i porodice nakon intenzivnog bolničkog liječenja te na njihove potrebe nakon izlaska iz bolnice”, saopšteno je iz Udruženja ”Srce za djecu oboljelu od raka”.

Cilj Zlatnog septembra i jeste podići svijest o svim aspektima borbe sa dječijim rakom, kako u periodu boravka u bolnici, tako i o periodu povratka u matičnu sredinu nakon liječenja.

U septembru predstavnci Udruženja organizovali su niz aktivnosti. Posjetili su Mostar, Tuzlu, Bihać i Zenicu.

“Željeli smo ovaj septembar obojiti u zlatno, podići svijest našeg društva i poslati jednu jaku poruku da postoje različiti životi puni poteškoća poslije raka, kako kod tri djeteta koji se uspješno izliječe tako i kod porodica djece koja izgube bitku. Kampanju su podržale i mnoge javne ličnosti kao što je naša ambasadorica Amra Džeko, Edin Džeko, Jala Brat, Šejla Ramović, Amer Kadić i mnogi drugi”, naveli su iz Udruženja.